リラコの2ヶ国語日記

児童英語講師・リラコが綴る日本語+英語の2ヶ国語日記 ☆再び英語力を上げるため奮闘中!!英語に興味のある方もそうでない方も覗いてみてくださいね**コメントなどいただけると嬉しいです(*^^*)

scotland_sunset

大学の3回生の秋から、スコットランドに留学した。
約9ヶ月間の学生生活と+約2ヶ月間の旅。
いろんなことを感じ、いろんなことを考え、そして
自分自身に詳しくなった期間だった。

あの頃の友達、出会った人々は今どこで何をしてるだろ。
昔の写真を見ると恋しくなるな。
忙しくて連絡も取らなくなってきてしまったけれど
メールでも送ってみようかな。

From the autumn of 3rd grade at the university,
I went to scotland as an exchange student.
About 9 months studies and about 2 months journey.
I had variety of feelings, I thought a lot and deeply than ever,
and I got to know more about myself.

My friends there and people whom I met there...
Where are they now? And what are they doing...?
When I look at the photo of Scotland,
I just miss my friends there.
I regret myself being lazy to keep in touch more often.
It might be a good idea to send some e-mails...


↓↓ランキングに参加しています**
   クリックしていただけるととっても嬉しいです(*^^*)/

にほんブログ村 英語ブログへ


