リラコの2ヶ国語日記

児童英語講師・リラコが綴る日本語+英語の2ヶ国語日記 ☆再び英語力を上げるため奮闘中!!英語に興味のある方もそうでない方も覗いてみてくださいね**コメントなどいただけると嬉しいです(*^^*)

旭山動物園で撮った北極グマの動画です**
おすすめです。おお~~っと思います(^^)v
よかったら見てやってくださいね**肉球が素敵ですよ。

This is a movie of the polar bear I took at Asahiyama Zoo in Hokkaido.
I really recommend you to see this! You'll say wo-w!!
If you wanna see it, please click**footpad of the
polar bear is really nice**




実はこの文章打ち込むの3回目です・・・(T T)
記事が書けた、アップしよう♪という直前に他のキーを
押してしまって書いたのがどっかいっちゃった。
泣ける~~~~(><)

先程、ついにICレコーダー購入しました♪
ポイント貯めようと金曜まで待ってしまった。
おばちゃん症候群やね(笑)
ネットで買ったのでまだ手元にはないけれど楽しみです**
またどんな感じかアップしていこうと思います**


To tell the truth, this is my third time to type
this article....(T T)
I finished typing , and all I needed was to click the sending
botton, though, I pushed other ones and my article were gone
somewhere(> <) It made me cry!!

I bought an IC recorder just now!
I waited till Fryday to get more points...
Is this Obachan syndrome? haha.
Since I bought it through the internet, I don't have
it here now. I'm looking forward to using it!
I will up how it works and how I use it**
